Världens finaste dag
Publicerat den

Sry.
 
Jag hade en världslans bra dag igår. Jag vaknade utan att vara trött, frukosten var god, jag tajmade bussen perfekt, köpte chokladboll på vasacaféet, slutade en kvart tidigare och sen hade jag typ den finaste eftermiddagen/kvällen någonsin. Om jag inte var glad innan så blev jag helt euforisk när jag upptäckte Gävles julskyltning. Herregud, här har jag gått i skolan varje dag bara 100 meter ifrån och helt missat hur jävla fantastiskt det är pyntat.
 
 
Jag och Frida sprang runt som... som... som barn på julafton bland alla ljusslingor, glitter, ljuseffekter, pepparkakor, JULMUSIK! Och det var inte ens att fuska från min och Johannas deal för jag kan inte rå för att alla affärer spelar julskivor!  
Sen åt vi middag på nian, jag, Frida, Sofia och Sofia. Ena Sofia hade jag aldrig ens träffat förut men hon var jättesnäll och allt var så bra och min subwaymacka var god och jag träffade Julbocken för första gången och besökte gamla stan för allra första gången och det var så fint så fint och sen gick vi på jazztvåornas konsert och dom var så duktiga.
 
 
 
 
Jag vet inte ens vad jag vill få fram med detta inlägg, jag vill bara berätta att jag är så lycklig.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?