Torsdag
Publicerat den

Hej igen! Just nu ligger jag i min säng och ultramyser. Jag och mina föräldrar ska byta rum så medan min fondvägg tapetserades har jag flyttat den till andra hörnet. Det visade sig att detta hörn tydligen är mycket mycket mysigare? I år har jag sovit i det omysiga hörnet? Stora problem. Bild på rummen kommer sen om det nu skulle vara av intresse.
 
Idag har jag gått i skolan som vanligt, skrivit samhällsprov som faktiskt gick väldigt bra (tror jag), gymmat, åkt till Valbo och ätit/gått på IKEA med mina parentos. Inga konstighter.
Eller vänta. JAG GYMMADE. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ahahhaha. 
 
 
Hur fotboll/innebandy/löpning/alla sporter-Janika vs Jag kände oss efter gymmet.
 
 
Fördrev ensamtid i Valbo och hade tråkigt, samt förevigade på bild hur jag kände för att det är Kladdkakans dag och jag inte kommer äta någon. 
Äcklades av denna reklam. "Gifts for him". En tjej ska köpa en BH bara om hon vill, inte för att tillfredsställa någon annan. Man ger inte bort sin kropp i present. Kvinnor existerar inte för att behaga männen och brösten finns inte för hans skull heller, egentligen är ju bröstens funktion att ge bäbisar mjölk. 
Nä, nu ska jag läsa naturevetenskap inför labben imorgon. Rykten från Janika säger att det är hemskt och att vi kommer dö.
 
Update: HM twittrade mig nyss och skrev att de genast skulle kontakta butiken och be dom ta ner skylten!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?