Så jävla lättad
Publicerat den

Glöm det jag skrev i förra inlägget. Morgonen blev dålig först när jag klev av vid resecentrum och efter någon minut upptäckte att jag glömt min dator på bussen. Min skoldator med alla mina arbeten och när vi googlade på den för några veckor sen värderades priset till ELVA TUSEN
 
Jag fick panik och ringde X-trafik om och om igen men jag vet inte, deras kundtjänst fungerade inte. Jag var helt säker på att någon skulle stjäla den och att jag aldrig skulle få se den igen. Då började jag gråta mitt på resecentrum, framför mina ögon såg jag 11 000 kronor flyga förbi tillsammans med alla mina dokument och bilder. Fast en liten del av min hjärna måste ha fungerat ändå för jag mindes att en tjej jag kände igen suttit på bussen, var inte vi vänner på facebook? Jag skrev till henne helt i panik och hoppades hoppades att hon skulle svara, och jag ringde min syster och visste inte vad jag skulle göra. DÅ SVARADE TJEJEN! Usch vad lättad jag blev då hon skrev att hon tog hand om datorn och att jag bara kunde komma och hämta den. 
 
Så tack till Izabelle, och min syster som snällt skjutsade mig så jag kunde hämta datorn. Tänk om Elin inte varit hemma? Hon har flyttat till Uppsala och detta är första natten på flera månader hon sovit hemma, och dessutom hade hon bilen!
Bajs till mig som var så klantig och x-trafiks kundtjänst.
 
 
 
Så jävla lättad.
 
Det första jag ska göra nu är att sätta på notiser från facebook så jag vet om någon skulle skriva till mig i en liknande situation att jag får reda på det och kan hjälpa personen. 
 
______________________________________________________________________________________________
 
Annars då? Jo Jehovas Vittnen var här och plingade på tidigare. Fastän kvinnan förolämpade mina föräldrars uppfostran när jag sa att jag inte är vidare värst troende funderar jag nu på att bli vittne. Enligt broschyren kan dom återväcka döda så dom lever igen, skoj! Tjingeling! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?