Hatälskade måndagar
Publicerat den

Måndagar är lätt min jobbigaste dag, detta trots att jag börjar 11. Jag har nästan bara jobbiga lektioner, slutar skolan halv fem och har två timmar dans, så jag kommer hem först halv 10. Idag var jag dessutom på Lilithmöte, Vasaskolans feministiska förening. Och både det och dans är roligt men herregud jag är inte gjord för att vara vaken, JAG VILL SOVA. Dessutom kom jag nu på att jag lämnat min cykel hela dagen på ett ställe där två av familjens tidigare cyklat blivit stulna. Och jag har läxor. Bajs. 
Det positiva med att åka senare buss: man kan egopixa i fönstret mittemot

Det negativa: mitt busskort hade hunnit gå ut fast jag glömde det och lurade busschauffören att det var fel på maskinen. Jag är en hemsk människa och dessutom snattare nu då :( 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?