Dos días numbero dos
Publicerat den

Tengo una prueba de español en la proxima semana. JAG GOOGLE TRANSLATEADE INTE ENS DET DÄR
 
Dag 5. En bild på mig och min bästa vän.
Dag 6. Någon jag saknar.
 
Dom här slår jag ihop. Min allra bästa vän, det är som sagt Elinpelin. Det skriver jag mest för att det är sant, men också för att jag vill lägga upp denna bild igen, bara titta:
 
Så jävla ultrymysig mysigare än mysigst har i blivit en myspöl tillsammans ingen vet-mys. 
 
Dessutom saknar jag henne också, vi cyklade tillsammans varje dag till skolan, sågs där, hemma flera dagar i veckan, nu ses vi nästan aldrig. Sorgligt. Jag saknar också mina fina vänner som jag inte träffat på länge,vilket är mycket sorgligt. 
 
 
 
Känner mest allmänt: mens, angående sista bilden.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?