Dag 7. Två saker som jag hatar och två saker som jag älskar.
Publicerat den

Hat:
• Rasism, sexism, homofobi, nazism... allt sådant som handlar om att en människa är mer värd än en annan.
 
Nu låter jag som ett litet naivt barn, men vem har egentligen bestämt att det är någonting negativt? Att vara barnslig borde väl vara någonting bra, inte omoget. Barn är så rena och ärliga och har inte hunnit bli tyngda av den stora tunga världen än. 
 
• Stress, press, jag har haft min del av den kakan för nu. Låt mig sova.
 
Älskar:
• Vardagshjältar. Det är så fint när något litet kan göra någons dag eller rentav bli någonting riktigt stort. 
 
• Kakor. Jag måste erkänna, jag blev sugen när jag skrev ordet "kaka" längre upp. Nu kan jag inte sluta tänka på den fantastiska kaka jag åt på nian en gång? Minns ni? Herregud min skapare vilket underverk. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?