Dag 1. Tio fakta om mig som en del av er kanske inte visste.
Publicerat den

 
1. Jag älskar att skriva, om jag hade mer tid över skulle jag skriva hela tiden
 
2. Vem försöker jag lura, jag skulle ligga i min säng och titta på TV-serier hela dagarna ut
 
3. Jag älskar min säng, hen finns alltid där för mig och vi spenderar trots allt varje natt tillsammans sååå...
 
4. Jag är nöjd med mitt gymnasieval för jag har träffat jättefina vänner men jag kan inte hjälpa att bli sur på dom som valt "slappare" linjer för jag blir så avundsjuk
 
5. Min plan innan gymnasiet var faktiskt att om jag inte fick några vänner skulle jag i alla fall ha mer tid över till läxor, varför så ensam?
 
6. Julen är den bästa högtiden någonsin, och det finns ingen som helst konkurrens. En månad om året går jag runt på rödglittriga moln gjorda av skumtomtar och bara sjunger julsånger i alla olika stämmor samtidigt
 
7. Jag har träffat Maria Montazami! Cool_gurl_97
 
8. Jag har nästan alltid på mig klänning eller kjol
 
9. Jag skulle välja stuvade mackaroner och köttbullar framför vilken gourmetmat som helst

10. Jag är hittills med i en förening på föreningsskolan  Vasa. Idrottsföreningen. Jag skojar inte, jag har till och med gymkort. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?