working woman
Publicerat den

 
Inte för att skryta eller så (öh jo) men......... JAG HAR VUNNIT BAMSESFÖDELSEDAGSLOTTERI!!!!! (fast jag fyller år först på lördag)
 
 
Titta vad fin! Fick hem ett ~handskrivet~ kuvert som någon hade skrivit "SANNA" och "16" på. Det har inte ni fått HAHA! Gissa vilken nyckelring som ska få följa med mig första dagen i gymnasiet. 
Hahahah grattis på 16-årsdagen. Alltså. Sexton. Hhahaha
 
OCH MER! 
 
 
 
Jag har fått min första lön!! Tänker inte säga på hur mycket för då kanske alla ber om att jag ska betala deras grejer *host* och jag vill ju inte skryta (öh jo) men det är fyrsiffrigt. Åh vad proffsigt det där lät. Det är inte ens en etta framför! Ti to the Hi! 
 
Genast måsye jag börja tänka på hur en working woman beter sig. En working woman behåller lugnet. En working woman är _cool_ 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?