Super fast slow walk
Publicerat den

 
Min super fast slow walk har en egen themesong. En super fast slow walk är när ens pappa dömande frågar "eee Sanna har du varit ute idag?" och sedan tvingar ut en 2 minuter innan en film man vill se börjar. Motsatsen till power walk. 
 
Vad hände mitt ena öga? Varför förstörde det en annars så cool bild?
 
Förvånande nog var det skönt, jag tycker om att gå men bara om jag är ensam i skogen. Gick typ 100m in i skogen men det var fina 200m fram och tillbaka. Ni vet när man lyssar på en riktigt fin låt som passar in precis på hur man känner sig och man ser solen gå ner bakom träden? Så kändes det.
 
Jag blev glad och skuttade lite vilket resulterade i att jag nästan stukade min fot igen och dessa artistiska bilder:
 
(vad hände med min armhåla)
 
Nu äter jag chilinötter och kollar på filmen. Jag som alltid trott att jag kan ta starka smaker. Min mun brinner.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?