Hej alla hackare
Publicerat den

 
Jag tar tillbaka det där. För om jag skulle ta en massa land från Tyskland skulle ju det bo tyskar i mitt land. Och tyskar är dumma. Varenda en. 
 
Jag har tråkigt. Mina tår känns färdigviftade och det är inget simhopp på tv. Lyssnar på Håkan men just nu är han ledsen. Tårar rann nedför hans kind osv. Nu vill han bränna ner Stockholm, ojdå. 
 
Försökte även knäppa webcam-kort med fötterna. Det gick sådär. 
 
 
Är det bara jag som är rädd när man använt sin webcam och det lyser vid den? Även när man stängt ner knäppa kort-sidan. Liksom som om den är på och valfri mystisk person sitter och tittar på en. Jag gillar liksom att vara naken. Det går inte ihop. 
På min skoldator kunde den där saken lysa även när jag inte haft på kameran eller precis startat datorn. Det kädes ju säkert. 
 
Det blev dessutom ännu värre när jag lästa på typ Aftonbladet eller något att POLISEN GICK UT OCH VARNADE för webcamhackare och man skulle typ sätta en post it-lapp framför kameran. Kände mig jättesäker. Hackarna kan också se vad man gör på datorn. Så hej! Jag bloggar om dig. Är det kul att titta på när jag spelar bomb it på spela.se? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?