hahahhahhaha jag gymmade idag hahahhaha
Publicerat den

 
Haha, va? Jag gymmade idag. På riktigt, inte satt mig på valfri maskin och skratta. Inte för att det hände förra gången jag gymmade. Inte alls. 
 
Inte för att jag sprang några marathon och välkommnade en ny bulle bland alla andra på armen men i alla fall. Det
var till och med nästan kul. Fast det är en hemlis, schhh!
 
______________________________________________________________________________________________
 
Nu har vi ju också fått första bilderna titten på lille söta prinsen. Om man räknar bort min vine-version. Här är han:
 
MEN ALLTSÅ VEM är så snygg när man precis fött barn??? Det borde helt klart vara olagligt att vara solbränd, perfekt sminkad, snygg i håret och inte lönnfet dagen efter att man fött barn. Fuck you Kate (okej jag är avundsjuk)
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?