Fint
Publicerat den

 
I fredags var jag i Öregrund/Öresund/Örgryte/Örebro med mor och far och Elin. Det var kallt och blåsigt. Där fanns hur mycket fint som helst att se men jag och Elin valde att utforska den lokala ICA-butiken istället. Dom hade gratis smakprov på chips och en snurra med vykort. Jag köpte ett med kungen, drottningen och Victoria på. Sen kissade vi i skogen. Fint.
 
När vi upptäckte en runsten som ingen upptäckt förut gick jag från vacker till vackrare 
 
Elin är glad och jag är obehaglig
 
___________________________________________________________________________________________ 
 
 
Sen på kvällen åkte jag och Sofia på bio, känn ingen sorg såklart! Tänkte skriva en liten recension på den sen, vare sig ni vill eller inte. Fint.
 
 
Igår låg jag mest som vanligt i sängen och stönade om mitt liv, tills jag och Sofia cyklade iväg och hade picknick vid vattnet. Vi pratade om filmen, åt chips och kakor och lyssnade på Håkan och förklarade krig mot änderna. JätteFint. 
 
 
Jag hade shorts och solglasögon, Sofia hade jeans och mössa? MÖSSA? 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?